måndag 28 maj 2007

It's A Sin

6 saker jag bestämt mig för att känna ambivalens alt. kräkreflexer över just den här kvarten av min tisdag i min vecka i mitt liv/6 saker som kommer ta mer cyberplats även om ingen jävel bryr sig

* Andra personers bloggar. som är bra, humoristiska, fåniga, politiska eller bara lite småländska.

* Min ACO-kräm som det står limited edition på. jag trodde Apoteket stod över sånt.

* Vad som skulle hända om man avskaffade smaken och lukten persika.

* Hur många veckors veckor rehabilitering som kommer krävas efter att ha skrivit alla punkter i B-uppsatsinnehållsförteckningen genom att trycka länge på punkttangenten.

* Mitt noga övervägda beslut över att börja interagera med underklädesaffärer igen.

* Alla som har tvättat någon gång på tre veckor och vars fötter luktar t.ex. persika.

3 kommentarer:

Frida sa...

Haha limited edition, det var lite roligt. Öl ikväll?

Anonym sa...

ÖlölölÖLÖLölölöLÖLÖLÖLölölölölÖLÖLÖLÖlölölölölölöLÖLÖLÖLÖLÖLÖLölölölölölölölöLÖLÖLÖLÖLÖLölölö.....bättre terapi finns inte!

Anonym sa...

kräkreflexer över andras bloggar och acoCREAM?