måndag 14 maj 2007

Head Over Feet

6 saker som skänker mig enorm lättnad såhär i början av en ny vecka:

* Min handledare behärskar konsten att skriva mejl. det är en fantastisk upplevelse att märka att man fortfarade kan förstå skriftlig information, när man i snart två terminer präglats av min institutions (förlåt men) dyslektiska besvär.

*Min nya krukväxt har bestämt sig för att självdö. på så sätt slipper vi alla onödigt och långutdraget lidande.

*Allt som finns att säga om mitt undermåliga boende har sammanfattats på det mest träffsäkra sätt av Gergö.

* Att Alex Schulman skriver om hur det är att vara Alex Schulman. så slipper nån annan stackare göra det.

* Hufvudstaden är sig lik. man spottar b-kändisar och kan preja folk ur vägen i rulltrappan utan att någon skriker "enna" efter en.

*Att jag inte har ett alterego som gillar att drappera sig i folie och discostjärna på huvudet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

du är så jävla stockholmsk. änna heter det

Anonym sa...

Jag VET att du älskar den.
http://www.youtube.com/watch?v=jnV7Nydf9L4
Kom inte och säg något annat.

Lembit sa...

jag må vara 08, men har nån tänkt på att jag kanske smittats av stavningssjukan av min institution? va va va

Anonym sa...

en sjunde sak som lättar: ÖL!

Anonym sa...

Josefin, har du vattnat blomman nått eller bara svältit den?