fredag 25 maj 2007

Gimme Shelter

6 saker där jag inte vet vad som egentligen oroar mest:

* Jag häller i mig vulgära mängder kaffe varje dag. det har resulterat i att jag inte klarar att leva utan att hälla i mig samma vulgära mängder varje dag, samt en gradvis ökning av dosen. jag planerar mitt liv efter kaffeintaget, jag drömmer om kaffe, mitt liv är KAFFE.

* Min nästa tvättid infaller nästa vecka, och igår tog min sista hela strumpa slut.

* Baltazar har tagit sitt förnuft till fånga och insett att han är ett marint djur, och inte en fågel. vi dansar till sealion woman-låten i fin harmoni. so far so good. imorse anade jag dock illavarslande tendenser igen, då jag såg honom surfa in på kd:s hemsida och "reka" lite, som han sa. vad betyder de här? antingen har jag närt ett nazi-sjölejon vid min barm, eller så kommer jag hitta honom oinkandes "internationell solidaritet - arbetarklassens kampenhet" i nåt fackeltåg.

* Jag drömde om H&M:s baddräkts reklam, och att Kylie sa till mig att jag kunde få vara med på en bild om jag hade på mig en sådan däringa silvrig sak.
* Medans jag sitter här och skriver min sobra lista hör jag det omisskänliga ljudet av barn i min trappuppgång. jag säger bara en sak; den här trappuppgången är inte stor nog för oss båda.

* Jag skulle förmodligen gå med på att ikläda mig en sådan däringa silvrig sak om Kylie gav mig ett helt års förbrukning av KAFFE.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snart kan du släppa alla orosmoln och bara dränka dig i ÖL:)