lördag 3 april 2010

Hard

Har haft mycket psykadeliska drömmar det sistone. Ska inte gå vidare in på dem här, men ibland kan jag ha mina undringar om hur mycket päronen mörkar om att de tappade mig som barn.

I övrigt är det bobyggande som gäller den här veckan. Känslan är en blandning av extrem tillfredsställelse och extrem frustration, kan man väl säga. Men mest gottigt ändå.

Största insikten idag: Jag hinner troligtvis inte shapa upp mig till Beach 2010, kanske satsar på Beach 2011 istället.

Största insikten i veckan: Luktar det klorin tror man att det är rent.

Största insikten under det senaste halvåret: Jag håller på att bli vuxen.

2 kommentarer:

4e medlemmen i disney-klubbem sa...

Största insikten det senaste halvåret: Att du håller på att bli vuxen.
Du är en väldigt imponerande vuxen också Josse. Imponerande person. Imponerande kvinna. Du är ashäftig.

jag är bara så himla glad att du fortfarande vill titta på disney-filmer med mig. =D

3e medlemmen sa...

Tack mullen, älskar vår fanclub av inbördes beundran!:) det är mycket ömsesidigt.

Eh, Disneyfilmer (och barnfilmer) är ju ett viktigt fundament i livet. Oavsett eventuell ålder, liksom. <3