söndag 18 april 2010

Ain't No Mountain High Enough

Asså vilket breakthrough jag hade i veckan, när jag insåg att jag kunde vara skadeglad över alla som winar om att de minsann inte kan åka på sin välförtjänta semester nu när en vulkan på Island bestämt sig för att sätta p för allt resande den närmaste tiden.

En sådan glädje!*





* Och kasta nu inte den förnumstiga första stenen. Kom igen, ni vet lika bra som jag att så länge ingen blir skadad och man inte är en del av förödelsen, kan man skratta åt den. Mycket.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Asså, håller BIG TIME med dig. Nu slipper man ju vara avis på alla som har möjlighet att åka på semester och istället vara glad över att man själv inte har några sådana planer:)(sen e det ju bra för miljön också, sånt gillar vi ju:)) PoK

Anonym sa...

EXAKT! Och till alla som undrar vill jag bara säga: jag unnar mig att inte unna andra!

/MyZig_TjeJ