lördag 28 april 2007

I Saw Her Standing There

Igår hände en fantastisk sak. det skedde högst oväntat och plötsligt, och sedan var det borta. icke desto mindre hände det verkligen. när jag tänkte över saken lite närmare kom jag fram till att jag en tid faktiskt gått och längtat efter att det skulle hända. i hela mitt liv närmare bestämt, efter en snabb överslagsräkning. vad ljuvt livet är, när man får vad man önskar!

saken var att jag såg en tjej i helt vita kläder gå runt med en jättemullig grå gris i koppel på eklandagatan. det var så underbart. jag drabbades av en så tillfredsställande white-trash-svenne-exotic-lantis-känsla att jag nästan prejade ner två ilskna cyklister i cykelbanan.

3 kommentarer:

Frida sa...

Jag är avundsjuk på att jag missade detta hallelujah-moment!

Oskar sa...

Henne har jag oxå sett. Fast jag körde lastbil vid tillfället, så det var nog ganska bra att jag inte mejade ner nån, men lite förvånad blir man ju. Vita kläder lixom :)

Anonym sa...

Grå gris??