torsdag 30 december 2010

The Show Must Go On

Nyårsenkät!!! Starring Lembit

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr? Tog examen. Och jobbade 4 real. Så. jäkla. seriös.

Fick några av dina vänner barn? Bekanta, kan man väl säga, men inga vänner.

Vilka länder besökte du? Polen och Holland:D

Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010? Fast jobb? Nä men liksom... en plan? Som sträcker sig längre än ett halvår fram? Eller förresten stryk det, så jälla boring att säga så. Det har jag ju aldrig haft! Jag tänker heller inte säga "bättre koll på min ekonomi" eller dylikt. Men kanske en mer regelbunden träningscykel. Säga vad man vill om 2010, men det var ett kasst träningsår. Bättring på det 2011!

Vilket datum 2010 kommer du att minnas, och varför? Äsch inte vet jag. Klart kollar man i kalendern kan man ju ba "jojo den 4:e söndaden i maj när månen var full hände ju detta" men vem bryr sig egentligen?

Vart tog det mesta av dina pengar vägen? Asså... visste jag det skulle jag väl inte ha det såhär?

Vad önskar du att du gjort mera av? Gått i terapi.

Vad önskar du att du gjort mindre av? Vältrat mig i ångest av x anledning.

Hur firade du nyårsafton? Hos Jo&Seb, de bästa! Vi åt paj och blev asfulla och tränade med en sån där hemmaträningsgrej med hjul och jag hade typ träningsverk dagen efter? Jag tjatade även om en låtlista jag gjort bara för att få höra nån himla sketen låt som jag nu glömt vilken det var, och sen kom sambon innan tolvslaget och jag drack Asti och grät lite när syrran och jag ringde varann. Dvs ett bra nyår! Hoppas imorrn blir as faboulus!

Blev du kär under 2010? Ja, i min cykel. Hon heter Pinky och är det hetaste jorden skådat.

Bästa filmen? Omeh. I don't do movies.

Vad gjorde du på din födelsedag? Fick fin uppvaktning och så.

Hur skulle du beskriva din stil 2010? Pippi Långstrump as fjortis goes business? (och med "business" menar jag egentligen bara att jag inte har hoods när jag är på kontoret)

Hur höll du dig från att bli galen? Vet ej. Ärligt talat, det var nära ett par gånger. Pratade väl en del med folk och så, och försökte agera Vuxen och Mogen och "komma över" saker ibland på egen hand. No further comments på det.

Vilken kändis/offentlig person beundrade du mest? Nour El-Refai.

Vilken politisk fråga gjorde dig upprörd? Jäkligt många. Förutom de sedvanliga frågorna som härleds till patriarkatet var SD i riksdagen en sjuk provokation.

Vem saknade du? Gamla vänner som bor här och där.

Vem var den bästa nya personen du träffade? En snubbe på mitt gamla jobb på de dryga 60. Vi adopterade varann lite och häromveckan drack vi liksom rötjut och åt barmat på nåt sleezy hak och pratade politik<3

Inga kommentarer: