torsdag 2 december 2010

Show Me Love

Day 05 – Your definition of love

Amen hörni. Det här går ju inte. Vill minnas att jag skrev nån dikt om det i min "diktbok" nån gång, när jag var typ 12? *eh* Har ju tyvärr inte diktboken här, men tror att det var nåt om...solnedgångar? Asså jesus, vilken sjujäkla miss. Vem bryr sig om sånt? Hade jag svarat för några år sedan hade jag väl svarat med en himla låttext, typ Heroes med David Bowie *djup tjej* Eller lagt upp en bild på två kramande marsvin. Det hade jag i och för sig kunnat göra nu också, men det gör jag ju jämt. Nu måste man anstränga sig lite! *kavlar upp ärmarna*

Så okeeeeeej, my definition om love is... Serri, det här leder fortfarande: Oboy-scenen i Fucking Åmål. Eller när de går ut ifrån toaletten och ba "här är min flickvän, nu ska vi gå och knulla!" Eller hela filmen.

Inga kommentarer: