tisdag 21 december 2010

Oh! You Pretty Things

Day 08 – A moment

Asså finns ju rätt många moments in life så att säga, så himla svårt att välja! Vet att ett sjukt viktigt moment för mig var när jag i gymnasieålder gick på Bowiekonsert och sminkade mig som omslaget för Alladin Sane och stod upp nästan längst fram och grät genom hela konserten, och under en av de lite lugnare låtarna stod längst fram på scenen och MÖTTE MIN BLICK OCH LOG!!!! (Obs! Detta är sanningen. Och även om det inte var exakt precis det som hände så tänker jag INTALA mig det för resten av mitt liv och leva lycklig därefter)

Men egentligen är ju de bästa ögonblicken de där grejorna i vardagen som ba ÅÅH GUD. Typ när man var ett litet kid och skolveckan var slut och man skulle ha typ höstlov och så var det Disnedags på tv och så satt man med syrran i soffan och åt godis och ba upplevde LYCKA i sin renaste form (har med lite modifikationer ungefär samma definition idag)

Ett lite senare minnesvärt moment för mig är när jag raggade upp fästmannen med orden "Jaha, när ska vi hångla?"

Inga kommentarer: