onsdag 14 juli 2010

Så Får Du Mig Ändå

Ja hej igen (höll just på att kalla mig er "favvobyråkrat", men hejdade mig lyckligtvis i sista stund).

Så mitt rafflande liv fortsätter! Idag ägnade jag morgonprommen åt att skaffa mig två praktfulla KÖTTSÅR av mina nya "bra gåskor". Var dessutom tvungen att köpa kaffe av en annan 7-eleventjej än den vanliga! *surar* Den som aaaalltid brukar stå där annars har en gång kallat mig för "snygg insekt", så jag gillar henne ganska mycket.

Den nya 7-eleven tjejen försökte dessutom skapa en sån där TJEJOR!-stämning som vi gick igenom sist. Vår konversation:

Jag: Har du Compeed?!?!?!?!
Ny tjej: Nej...
Jag: Men vanliga plåster då?!?!?!?!
Ny tjej: Ja... *går och hämtar*
Jag: Tack gode gud, mina fötter håller på att dö! Jag har jätteont, jävla nya skor! etc.
Ny tjej: *hänger med i kundens skämt* Ja, man är ju TJEJ! Så himla TYPISKT oss!
Jag: *EH* Ja asså, det är GÅSKOR. Skulle vara i alla fall. Men nu gör de ont. Äsch! *tar kaffet och plåstren och haltar iväg*

En bra sak nuförtin är i alla fall att jag har fått en ny cykel, som är rosa och världens megafinaste! När jag cyklade på den häromdagen låtsades att jag var med i ett photo shoot i Top Model, ett sånt där när de poserar med saker och djur ni vet. När de ska se sådär härligt sunda, glada och naturliga ut. Jag ba *cyklar och smizar*

Inga kommentarer: