fredag 30 juli 2010

Cobrastyle

Asså ärligt. Det här är typ en av de bästa picsen. Älskar!

6 kommentarer:

Oskar sa...

En gång för länge sedan så var det här min enda källa för onani, och vad får jag nu, osnuskiga bilder på marsvin, mystiska gosedjur, extremt konstiga systrar med nån form utav utvecklingsproblem, Marina, Kolonilottsdiskussioner, utan hänvisningar till heta mamman, eller som det heter nu i Pride-tider, pappan, nån mystisk tant med white-trash-utseende somn det inte ens skulle duga att förplämpa och rn komiska utstyrsel ocg gutturrala löten, som inte ens värmländskan kan driva med.



(Marina och Sandra, jag gillar er järnet, men det vet ni nog redan om, men vi kan brottas om det är så, "Komanbara Kidsen" om ni känner er sårade)

Meh kan ha varit jag igen... Men förmodligen inte sa...

meh

myran! sa...

ja fattar nada...trots att jag har extremt god fantasi i vanliga fall... oroväckande.

Dirrrrty_Lembit_86 sa...

Okej, jag ska bättra mig, promise!!!

osk sa...

Jag tycker mig ha insett en nackdel med kombinationen att ha internet på telefonen, fylla, spårvagnsåkande, agg gentemot fia och mia (eller vad den där serien heter som du alltid pratar om som jag inte känner till heter) :p

Men det var spännande att folk stirrade lite extra när jag googlade fram den andra länken, då fick jag några konstiga blickar kan man lugnt säga...

Lemban sa...

HAHAHHAHA! Internetz på mobben på spårisen är en klar fördel, skulle jag vilja säga! (Är lite glad att jag kollade länken på hemdatan också:))