lördag 8 augusti 2009

Return To Sender

Hallå alla!

Är alltså tillbaka i stan efter en hel veckas familjesemster i utlandet! Jag förstår att jag har varit mycket saknad.

Som seden följer har veckan givetvis ägnats åt karaktärsdanande grejor i allmämnhet. Istället för att slita ut familjens huvuden på att undersöka vackra byggnader och kulturella artefakter, har vi ägnat åt oss en något djupare själslig och filosofisk begrundan (på stranden och vid poolen).

Min nya grej är dessutom att jag har haft solbrillor hela tiden. Brukar aldrig ha det annars, men det är ju helt sjukt värt! Kände verkligen att alla som glodde tänkte "moviestar" om mig när jag svepte förbi dem i mina bågar. En gång var det kanske mer för att jag spillt ner hela linnet med glass, men vem bryr sig *fortfarande to cool*

Inga kommentarer: