fredag 14 augusti 2009

I Only Said

Jag har lärt mig ett nytt uttryck: Kom loss i ditt liv! Det är skitbra, man säger det så fort man tycker nån är allmänt bajsnödig och dum i huvudet.

Det är för övrigt den stämningen som drabbar mig så fort jag går in på fejjan. Asså jag vet att alla hatar det samtidigt som alla loves it (me included) (Sedan finns det också dem som försöker ha en distansierad relation till det. Men det är ju typ det mest anala i världen. Typ: "Jag är bara inne ibland, jag bryr mig egentligen inte så mycket. Lägger aldrig upp egna album heller, kollar bara på mina nära vänners *bajsar på sig*"), och det kan tyckas lite ickeinnovativt att wina om vad folk sysslar med på fejjan these days.

Men jag kan inte låta bli! Känns liksom som att communityn facebook, vars primära syfte är att man ska kunna kommunicera och hålla kontakt med alla sina vänner världen över, istället bidrar till att man vill döda all kommunikation och kontakt med samtlig mänsklig aktivitet. Eller i alla fall till att man månatligen har stora friendsutrensningar, alternativt klickar "ignore" ett dussin gånger/dag i newsfeeden.

Missförstå mig rätt här nu. Jag älskar mina vänner. Jag är inte så totalt jävla aggro som det kanske låter, det verkliga problemet är kanske att jag är tillräckligt karaktärslös för att ha rätt många ytliga friends på fejjan. Ytliga som i "vi har aldrig pratat men när vi gick i parallellklasser i x skola var jag en av dem som hade snyggare kläder än du, men nu när vi är mogna så kan vi ju adda varandra".

Kom loss i era liv förfan!

P.s Körde bloggen genom google translate. Hört att det är det kidzen gör på stan lixom. Blev lite besviken, då jag hade hoppats på att bloggen skulle transformerats till nån form av mästerverk. Isället lät det: "Amen Cash I sharks there, but you know. I'd mad less." *lessen kentflikka*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Я полностью соглашаюсь, иногда люди всасывают поэтому неудача даже не смешно больше, но она. Som kidsen brukar säga.

lämb sa...

*lycklig*

liten sillahuve' sa...

ingel lessen kentflikka. dumma mongo
hehehe <3