söndag 23 augusti 2009

I Gotta Feeling

Dåså kära bloggläsare. Nu ska vi gå igenom de "värsta brotten mot mänskligheten". You're up for some hard stuff. Let's be serious. Och sluta wina om att 7th heaven skulle vara en dålig serie på något sätt!

Mina nomineringar är:

* Alla tv-program som handlar om spel. Typ folk som spelar poker live. Då kanske vissa känner "amen det är ju typ jämlikt med att visa sport, ska vi sluta sända det också?" Svar: ja *hatar tv4hockeykvällar*

* Lotta Engbergs hela uppenbarelse.

* All reklam från Gina Tricot. 'Nough said.

* Infantila kvällslöp som "Allt du inte visste att du kunde få veta om Laila Bagge" och "Hösthängig? Då kan du vara SMITTAD av en ny FOLKSJUKDOM. Enda botemedlet: akrylamid".

Bidra gärna (nej, ni får inte säga 7th heaven igen).

7 kommentarer:

Johanna sa...

Själv anser jag att Lotta E bara blir hetare och hetare. Punkt slut.

limb sa...

men hon är ju så KÄCK! det är oförlåtligt.

Anonym sa...

hmph

Anonym sa...

alltså är jag töntig om jag säger att snabbmatskedjor såsom McD, BK och KFC är brott mot mänskligheten?

Det kanske är gött o sådär men känner mest att det är egentligen bara SKIT och vi kunde mått så mycket bättre om vi vart utan det?

/pk::

löm sa...

ano: ja, du är kanske lite töntig. men du har ju helt rätt!!! det äckligaste: nuggets. hua

Anonym sa...

Jag kom på en ny grej, fprutpm ett visst tv-program, fast det är lite personalbizznizzz, så det kan vi kanske prata om vid tillfälle istället.

lemz sa...

*sjukt nyfiken*