måndag 17 augusti 2009

PoP! Goes My Heart

Ska bli så infernaliskt skönt att inte jobba mer efter den här veckan! Palla att göra saker som är tråkiga och som man typ inte kan. Just nu framstår liksom en metodkurs som ett sjukt rafflande happening. Vänligen påminn mig gärna om det om tre veckor.

Läste om Simon i 7th heaven ni vet och att han numera är världen hunk och att han har dejtat en av världens sexigaste kvinnor. Man ba *kollar på bilden* hej, mellanstadiet-Bertil ringde och ville ha tillbaka sin fula lugg.

Okej, googlade just lite bilder från den serien *rembember the good times* och blev så CHOCKAD när jag såg den här:


Hon är ju STOR! Lilla Ruthie!!!!!!!! *inser ej circle of life-prylen*

5 kommentarer:

Anonym sa...

7:th Heaven, seriöst alltså, 7:th Heaven?

upprörd lembz sa...

asså JA!!!!! försvara dig tack!

Anonym sa...

Goddammit. Besviken, besviken och sårad, jag tror jag måste säga upp bekantskapen med dig, förlåt, men det här håller helt enkelt inte, du kan ju inte på fullt allvar hylla en av de största brotten mot mänskligheten, den typen av dumhet måste ju vara smärtsam. Usch.

lömb sa...

"ett av de största brotten mot mänskligheten"?!?!

coming up: ett blogginlägg om vad som kvalificerar sig som det.

Anonym sa...

Ok, jag väntar väl lite då, med att säga upp bekantskapen.