söndag 30 augusti 2009

Jojo Action

Jepp, nu bär det av till sydligare breddgrader igen. Dvs. till Regnets och Blåstens stad. Wonderful. Men hänget är fint!

I övrigt känns det som att jag har tagit idén om konstruktiv packning till en helt ny nivå. Har bl.a. tvättat min dator med tops. Samt satt fler klistermärken på mina nya fina mappar. Party school-girl stämning, helt klart.

Fick med mig hemmlagad sylt av Mimmi också. Hon ba "ät upp den där jävla sylten så kan du få en ny burk sen!"

Jag: *äter upp*

Hade ett sjukt bra samtal om pandor idag också.

A: Vad har du gjort här? *pekar på mitt ärr på handen*
Jag: Blivit biten av en björn.
A: En isbjörn? Eller en panda?
Jag: Nää, inte en panda. De ser så snuffiga ut! *suckar lyckligt*
A: *allvarligt* Men de är de INTE. Du ser också snuffig ut, men det är du ju inte.

Loves!

Inga kommentarer: