fredag 17 oktober 2008

Straight Up

Asså jag vill bara säga att jag är sjukt nöjd med era reaktioner på förra inlägget. Jag blir till och med lite rörd när jag tänker på det budskap ni så elegant förmedlar till mig. Jag hajar ju såklart att er unisona tystnad ska symbolisera en klar och stark röst som säger:

Kära Josefine. Du behöver inget livsmotto. Du är ett. Nej, vi bah skämta. Haha. Nämen seriöst, du behöver inget. För det finns nämligen inget motto som någonsin kommer kunna appliceras på livets alla små situationer och märkligheter. Allra minst på ditt liv, som är så fullkomligt hilarious och rafflande. Låt det här bli några sanningens ord. Hälsningar /den talande tystnaden

Tack hörni. Ni är så himla snälla.

5 kommentarer:

Anonym sa...

youre welcome

Anonym sa...

det var fan precis vad jag tänkte. det finns inga livsmotton som kan mäta sig med dig. serri, bättre med en pippi i sängen än sex i skogen, eehh?

Anonym sa...

jag blev mest tyst av begrundan.

asso har man charm, josefiné, behöver man inget
jävla motto som drar ner en i skiten.

Anonym sa...

Mer josse åt folket!

Anonym sa...

ni är bäst! me love / josse