måndag 21 mars 2011

Young Blood

Jag gör den så kallade kärleksenkäten nurå.

Är du i ett förhållande? Jepp.

Har du kysst någon idag? Nej, för jag har herpesutslag:( Då får man ej pussas.

När går gränsen vid otrohet? Asså vet inte. Det där är så himla svårt. Har precis läst de första 20 sidorna av Jongs "Rädd att flyga" och kan verkligen hålla med bokens huvudperson om att fantisera om andra när hon har sex med sin man borde kategoriseras som "otrohet". Samtidigt så... Jag vet inte, det där är nog en flytande gräns. Jag lever ju i uttalad monogami med min fästman, så vi har såklart klara gränser oss emellan.

Är du romantisk? Tycker den frågan är så himla konstig. Spontant NEJ. Och efter att ha tänkt lite NEJ.

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Som min nuvarande! Självständig, gullig och lite knäpp <3

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Fantastisk på allt, en riktig keeper. Nämen asså, intensiv och ömsint. Och med intensiv menar jag även krävande.

Vad är viktigt i ett förhållande? Att man har sjukt kul ihop på de flesta plan, sängen inkluderad.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Men hallå, it's a lifestyle.

Har du lekt med någons känslor? Kanske.

Hur många har du varit ihop med? 4.

Hur länge höll ditt längsta förhållande? 2,5 år.

Hur länge var ditt kortaste? Tre-fyra månader.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Som jag är nu.

Är du en bra pojk/flickvän? Ja.

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Syrran.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Typ runt 30.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Eh det där är ju en sjuk grej. Så nej.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat.

Hatar du ditt ex? Hat är ju ett väldigt starkt ord. Så att säga. Äh, don't get me started.

Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Inget av värde tyvärr.

När du vill ha någon, vad gör du? Jobbar på.

Bästa raggningsrepliken? Har inga.

Hur skulle den perfekta dejten se ut? Man har en bra hair-day, håller handen under bord, äter och dricker gott, pratar om massa roliga saker och lyssnar på braig musik.

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Min fästman och min pappa.

Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? Vet ej.

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Inte kyrkligt. Men annars ja. För att det är fint och för att jag älskar FEST!

Vill du ha barn? Jo. Men skulle gärna slippa själva födselprylen.

Blir du lätt kär? Jepp.

Vad faller du för? Rätt humor och bitterhet.

Vad är det mest avtändande du vet? Killar som är ca 30 och tror att de är Guds Gåva till mänskligheten. Eller vänta, alla killar som tror detta.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Amen något gemensamt måste man väl ha. Tror ej att den här "komplementsgrejen" gäller för ALLT. För mig är i alla fall liknande värderingar viktigt.

Har du fått ditt hjärta krossat? Japp.

Hur raggar du? Det är det här med att jag inte kan ragga. Men jag brukar väl vara rätt "ohemlig" om man säger.

Har du en “utseendetyp” hos killar? Asså nej. Men ett plus om de ser lite dryga ut. *skäms lite*

Vem var din första kärlek? Antar min första snubbe.

Vad tycker du om att ligga på första dejten? Mycket bra. Då vet man om man vill gå på en andra.

Vad tycker du om one night stands? Asså som princip bra, men i praktiken finns det många ångestfyllda element.

Är kärlek allt i livet? Hahaha, censurerar denna cheesiga fråga.

Inga kommentarer: