söndag 20 mars 2011

Cry Baby

Day 24 - Something that makes you cry

Gråt är för mig ett känslouttryck som kan användas för ilska, sorg och glädje. Och som ni förmodligen vet by now, är jag antingen arg eller glad typ mest hela tiden, och ledsen ibland. Så man kan väl säga att det finns en hel del som får mig att böla.

En vanlig vecka gråter jag över dödsannonserna i tidningen och något särskilt som gör mig upprörd på nyheterna. En vanlig månad lipar jag över att jag är trött och stressad, känslan av att världen är SÅ JÄVLA ORÄTTVIS, känslan av att värden är SÅ JÄVLA ORÄTTVIS och är fylld med fantastiska människor som dagligen kämpar för att göra något åt det och om man vill kan man vara en del av detta fantastiska, någon eventuell dust som jag och sambon har samt när jag skär lök.

Inga kommentarer: