fredag 11 mars 2011

Spottar Aldrig Ut

Day 22- Something that upsets you

Ojojoj. Frågan är väl snarare vad som inte gör mig upprörd? *bitter hagga*

Nämne såhär: Bodil Malmsten skrev i en sån där Stockholm City-intervju att hon inte föraktar folk, men att hon blir arg på att folk inte är lika upprörd som hon på saker som är fel. Typ. När jag läste det kände jag ba AAAAAAH *änglakör* Så är det verkligen för mig. Det som gör mig mest arg är folk som skiter i, som inte bryr sig, som inte blir upprörda för alla orättvisor i denna värld.

En annan grej som stör mig otroligt mycket är ointelligens. Detta är lite mindre pk att tycka, men så är det verkligen. Jag blir seriöst upprörd på folk som jag tycker är KORKADE. Även om de är snälla. *är en hemsk person*

Andra saker som upsets me är: Alex Schulman, hela DN:s nyhetsredaktion minus ca tå personer, fuckin' jävla dålig arbetsmiljö, nyliberalismens hegemoni och innehavandet av dåligt självförtroende.

Inga kommentarer: