måndag 28 mars 2011

Crash And Burn Girl

Ja hej.

Jag är ju ledig den här veckan, så jag gör sådana där saker man ska göra när man har tid. I synnerhet på måndagar liksom. Ut med det gamla, in med det nya etc. Här städas, tvättas och rensas det i någon slags vansinnig frenesi. Gud vad jag är duktig. Gud vad det blir rent. Och GUD VAD DETTA ÄR TRÅKIGT. JAG HATAR DET!

Jag måste vara antitesen av det där vurmandet för 50-tals trenden som går just nu. Kan ej fläta mitt hår i små korvar, eller baka cupcakes, eller gå omrking och känna mig sommarfräsch i klänningar à la Elsa Billgren. Kollar inte ens på Mad men. Bullen, vad är det för fel på mig?

Puzz/ Desperate_Housewife_2011

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hatar allt (pga kan ej baka osv) du tidigare nämnde förutom Mad Men och att städa/rensa. ÄLSKAR ATT STÄDA!!! Mitt bästa sommarjobb var när jag fick jobba på städ. Loves it!!!

Lembittt sa...

Åh, mitt lilla städhjärta <3