måndag 31 januari 2011

Rock The Night

Day 18- Your favourite birthday

Nu känner jag mig asdålig men jag har lite svårt att skilja på mina fölsisar *senil* men känner på mig att denna 25:e kommer bli SVINGRYM!!! Jag ska ha kalas i förädrahemmet och har bjudit massa fint folk varav typ 17 redan attendat på fejjan, och vi ska ha buffé, dragshowtema och dansa hela natten lång under discokulan!:D I och för sig är det inte på själva födelsedagen, men det räknas ändå!

I övrigt har jag haft sjukt värda fölsisar när jag var yngre, för då inföll den ofta på sportlovet. Minns särkskilt en gång när familjen var i Alperna och vi gick på en liten gullig fransk restaurang och personalen hade ställt blommor på bordet och sedan åt vi födelsedagsfondue!

2 kommentarer:

Minihead sa...

Jag kommer ihåg när du fick meganallebjörnen! Det var när vi bodde på det där hotellet när duschen alltid sköljde kallvatten när Du duschade hihihihi.. Det var samma resa, tror jag, som du ritade Mimmi Pigg med jättefina färger på en resturang. Och barnen (som vi var tvingade att vara med - suck familjevänner) var en kille och tjej, tjejen åt vitlöksbröd för att bli av med förkylningen och senare spelade vi kotte. BWAHAHAHAHAHAA samma resa som när tuggummit rammlade i din mum, minns du?

Längtar tills 25. Lillsyrran Cassler kommer till sthlm för att krama sin storasyrra. Den bästaste storasyrran ever.

Biggis sa...

Asså livet! Casslern är mycket, mycket efterlängtad! *välte just mitt glas av spattig lycka*