lördag 22 januari 2011

Dreams

Day 15 - Your dreams

Men herregud liksom. Jag är nog rätt kass på sånt här. Jag vet att typ alla går runt och drömmer om fantastiska och spännande saker som de vill göra och så. Hoppa bungyjump i Goa etc. Det gör inte jag. Eller såhär, jag drömmer om så himla basala grejer. Typ ha ett jobb och schysst lya och fint folk att dela hela alltet med. Med risk för att låta som en representant från Verkligehetens folk så drömmer jag liksom om att ha en jävligt bra vardag. Och så vill jag ha sjukt roligt och klä mig i festliga kläder under tiden. Och dricka vin!!!

p.s Förvånade mig själv lite när jag i en arbetsansökan häromsistens, på frågan "vad driver dig?" angav "viljan att förändra, utveckla och kommunicera". Man ba jaha? Nåväl. d.s

2 kommentarer:

Anonym sa...

Steg ett är nog det som du drömmer om, villa, volvo, vovve, vardagsvinare, vina kläder, o.s.Vidare
Folk som redan uppnått det och tröttnat drömmer om att röka på på en strand i Goa.
Eller?
Jag drömmer om att drömma om volvo vinare eller Goa, för det gör jag inte.
/exil västkustaren

08:an sa...

Intressant synpunkt är, exil västustaren! Men vad drömmer du om? Vet du det? Och hur ska man kategorisera sig själv om man inte är svart vit, dvs. VolvoVillaVovve/ HighLifeInGoa?