onsdag 19 januari 2011

Ordinary World

Day 13 - This week

Asså idag för en vecka sedan hade jag typ världens längsta jobbdag och satt och gruppintervjuade folk i två timmar iom jobbet, för att de efterföljande två dagarna sitta och transkibera intervjun. Asså snark, blir trött bara jag hör ordet transkibera. Och sedan dess har jag typ jobbat på, har nått fasen "ganska hög arbetskapacitet med stressyndrom som molande smärta, huvudvärk etc", vilket jag dock har valt att kontra med en höjning i träningsfrekvens. Det gör iaf att jag somnar som en klubbad säl om nätterna, vilket är gudomligt skönt. Seriöst, är detta årets tristaste blogginlägg? Jaja, jag gillar mitt jobb men är asdålig på att beskriva det och så. Jag hade iaf en helt okej helg, var tvungen att facea lite jobbsökarångest vilket var ett minus men annars så. Okej, nu lägger jag ner att älta det här, hoppas nästa inlägg blir roligare!!!!!!!! *sympatiserar med läsarna*

3 kommentarer:

Bästa svängen hökarängen sa...

Snart får du massa roliga skidhistorier att bjuda på:) Jag lovar att skämma ut mig så du har nåt att skriva om!

lemban sa...

Tack det skulle uppskattas!!! Verkligheten överträffar dikten osv.

Sis' sa...

Hahaha bästa ängen hökarängen - josse blir alltid så lycklig av dig och dina vänner- det är ju briljant.