söndag 28 september 2008

Where Did You Go

Det står om mig i tidningen idag. På de fancy nöjessidorna då tänker ni nu, eller kanske på Metromanekäng-sidan. Har ni helt tappat greppet? Självklart inte.

Men det är faktiskt en hel artikel om mig, där flera forskare uttalar sig. Välformulerad och intressant är den. Synd bara att den är skriven under rubriken "Dåligt lokalsinne kan vara mental oförmåga" och handlar om folk som "går vilse i sitt eget hem eller på sin arbetsplats och är beroende av andra för att hitta." Det hela kallas för "topografisk disorientation."

Jaja, nu ska jag till Ktb. Om jag inte hittats inom ett dygn vänligen ring polisen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag trodde det berodde på att man drack alkohol i tid och otid i kombination med oregelbundna och näringsfattiga matvanor...
nej förresten det var nog bara allmän iqbrist som blev effekten av det ja. hm.

Anonym sa...

hm. lägg därtill icke-träning. bidrar säkert till allmän mental ohälsa. smart.

Anonym sa...

fast sen jag började träna för en månad sen har jag gått med ständig träningsvärk. seriös värk i seriöst varje dag i en månad, det kan ju inte heller vara bra. känner mig som en reumatiker(?)

Anonym sa...

JA where did you go egentligen? sjukt arg