torsdag 4 september 2008

Autumn Leaves

6 saker jag borde göra:

* Tvätta klart.

* Högst troligt felanmäla en tvättmaskin/torktumlare.

* Öppna pluggböckerna.

* Städa.

* Ta med mig isterklumpen till dator härifrån och producera en A4 plugg.

* Köpa en tårta senare idag.

Saker jag gör istället:

* Tappar äggskal på golvet och orkar inte bry mig om att det knastrar under fötterna när jag går.

* Sitter på helspänn för att felanmäla en tvättmaskin/torktumlare.

* Lyssnar på dålig radioreklam och försöker härma hur de låter. Sedan skäms jag.

* Funderar över varför det är så himla mörkt i mitt rum, förbannade HÖST!

* Blir lite nere, men peppar upp mig igen med att hösten åtminstone innebär svampfrossa (vilken jag ska ägna mig åt nästa helg, vem är med mg?)

* Kommer på att jag måste hämta tvätten nu, annars tar nån väl utbytesstudent den (som förra gången, seriöst!!!)!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tvättbaby

Anonym sa...

Svampfrossa?

Anonym sa...

ja, alltså: vi ska ut i bushen och plocka svamp. vi som i alla som följer med mig (och gör ingen det kommer jag gå själv och tappa bort mig och tvingas övernatta under en gran. och det vill väl ingen?!?!).

Anonym sa...

MEn kom igen, oldest rule in the book. -Exchange students steal your clothes, and send them home.

hur kunde du missa det--- och du ska jobba på sgs??

bakläxa