tisdag 9 september 2008

About A Boy

Medans alla coola människor omkring mig avverkar modern såpa efter såpa, leker jag vidare med ett värelöst nerladdningsprogram och utbudet på svt. Den här veckan är det grymt kvalitativt.

Min nya tvfavvo är Vem vet mest? och är egentligen ett ganska trist frågeprogram. Frågorna är ofta rätt lätta och deltagarna grå lärare. Men. Det finns en som gör programmet värt att se. Anders!

Det är en man som liksom en karikatyr på en sån där intelligent och kunnig fast samtidigt ohjälpligt socialt missanpassad person. Han ser hela tiden ut som att något inom honom kommer explodera. Det är väldigt underhållande.

De andra deltagarna känner sig ofta psykade av honom och fnissar åt hans skumheter. Programledaren pikar honom regelbundet. Men det rör inte Anders. Han ser lika explosiv ut ändå. Heja Anders!

Här kan man se alla deltagarna:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=95867&lid=puff_1224678&lpos=lasMer

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fuck morderna serier/såpor. Fuck them. Jag kör gammalt gött klassiskt. Laddade precis ner Mitt liv som hund och Morrhår & ärtor från Piratebay. Nu jävlar ska det kollas.

Anonym sa...

Morrhår & ärtor låter särdeles intressant, vad är det för någe?

Anonym sa...

No one can be told what the Morrhår och Ärtor is, you have to see it for yourself.