måndag 10 mars 2008

Who Do You Think You Are

Okej, jag förstår att man ibland måste bygga hus och vägar. det är ju sånt människan bor i och går på. jag förstår också att man ibland måste renovera dessa hus och vägar, så att de inte går sönder och människan bara kan gå på marken och sova under trädkronor och stjärnhimlar. sån naturromantik betackar jag mig för. alltså, jag fattar grejen med renovering. men varför, VARFÖR måste man renovera först mitt grannhus och sedan vägen precis nedanför mitt fönster? och varför måste man göra det halv 7 på morgonen med en brutusborr som ger ifrån sig mördarläten? varför?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars liten! Ska vi kedja fast oss vid borrarna och protestera mot att bygga klockan 7 på morgonen? Eller kanske kasta sten?

Anonym sa...

JA! låtom oss ta upp alla våra ungdomliga fasoner:)

Anonym sa...

Beroende på vilken krets ämnet kommer upp i så tycker jag mer att det är svårt att prata om för att det känns "fel" att ens tycka att man vill vara snygg... förstår du vad jag menar?