måndag 17 mars 2008

All The Young Dudes

Nä, nu orkar jag inte mer. Listorna is back!!!

6 saker som hänt mig idag, dvs. hur enormt Intressant Mitt JetSetLiv är.

*Jag vaknade och inom två minuter hade jag konstaterat att det var snöstorm och slagit i lilltån i nattduksbordet. F***!

*Sedan sminkade jag över mina mörka ringar och gick till bibblan i stormen. när jag kom fram såg jag ut som en tvättbjörn, vilket jag inte märkte förrän jag gick in på toa tio minuter senare, trots alla roade blickar.

*Det har tagit en hel arbetsdag att läsa drygt 40 sidor. på svenska. kan man utveckla analfabetism postpubertalt?

*Jag köpte med mig ett paket Saltiner hem som jag skulle avnjuta under min kvalitetstid framför American Idol. jag hade moffat halva paketet när Vänner var slut.

*Speaking of American Idol, jag skäms så mycket när vissa sjunger att jag måste byta kanal eller ta bort ljudet.

*Måndagen betedde sig alltså som sig bör, men desto roligare var lördagkvällen! Tack för all fin uppvaktning och vacker dans kamrater!

Inga kommentarer: