lördag 22 mars 2008

Back To Black

6 bittra insikter jag fått de senaste dagarna:

*Typ hela stan firar att Jesus dog, gärna utanför Götet. utan mig.

*Jag kan inte stava till "diskursteori". inte ens när jag skriver långsamt, halkar alltid på r:et eller s:et!

*Jag är sjukt sugen på en vinfylla. och det kommer dröja minst en vecka innan jag får ge hän åt begäret.

*Mamma sa att det finns dem som inte är jävligt arga hela tiden, som lever sina liv rätt muntra faktiskt. och hon fick mig nästan att tro på att det skulle kunna gälla mig också.

*Jag saknar jättemånga saker i mitt liv. Mål och mening t.ex. och en diskpropp.

*Jag har inte ens en bra sista punkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!

Två punkter på din lista:

*nåt ord som jag också hela tiden svara fel på, har förträngt det nu dock för att ha lite påsklov, men imorrn blir det till att sätta igång igen...

*vinfylla! till helgen! Jag får besök på fredag så vill visa henne helgen, och en del av gbg:s eminenta(?) nattliv ingår ju i den visningen, så, vad sägs? ;)
puss!