tisdag 19 februari 2008

I'm Going Slightly Mad

6 saker som jag vill skriva så jag slipper leta fotnoter till min hemtenta:

*Min hemtenta är faktiskt Djävulen. jepp, det kanske ni inte visste, men så är det. den har horn och en gaffel som den sticker mig i baken med.

*Jag avlyssnade ett samtal på bussen förra veckan mellan en gubbe och tant:
G: Men du är så osocial!
T: Nä, jag orkar bara inte alltid vara trevlig.
G: Men ibland måste man vara det.
T: Jaha.
You go old lady!

*Jag har nästan lärt mig en ny version av en gammal klappramsa vi gjorde i mellanstadiet. asså jag blir så himla allmänbildad!

*Om mitt tålamod i vanliga fall ligger på cirka noll, skulle jag tippa att det den här veckan ligger på grymt jävla minus. saker som kan fresta på mitt tålamod och som därför bör undvikas: åka spårvagn, gå längre än 5 min, laga mat, ringa hem etc.

*Bokstaven t på min dators tangentbord försöker göra revolution och ramla av IGEN! men det kan den GLÖMMA! I'm watching you T!

*I'm going slighly mad...

2 kommentarer:

Anonym sa...

1)vilken klappramsa är det? jag vet inte riktigt hur jag förväntar mig att du förklar i skrift, men det gör jag.
2)på mitt tangentbord är det 8 som dinglar på mitt samvetes sista nerv.
3)andreas från mattedata smsade.
4)wilczek mailade.
5)en gamal klasskamrat till sebastian (som går på gu) raggade up mig Här.
6) everyone else is going slightly more mad
/kanini

Lembit sa...

såmackaråni duvet. och okej, jag kanske inte kan den ÄN.
OMG!!!!! till punkt 2-5!