fredag 14 december 2007

Why Not

6 saker som ni kan försöka förakta mig för:

*Jag har ägnat morgonen åt att ladda ner hits av Hillary Duff och Lindsay Lohan. bra skit I tell you!

*Till pepperkaksbakningen senare idag har jag satt upp en rimlig kvot på hur mycket jag får äta av degen (lite mindre än halva).

*Jag hittade en spindel under skrivbordet när jag städade imorse, pep till på ett mycket skrämmande sätt, och förklarade ett övertygande dödshot mot den. mitt vaktsjölejon ska hojta till ifall spindeln försöker fly.

*Jag hittade sju (!) omaka strumpor under min soffa. jag tvingade på dem en ny partner och gömde den som blev över.

*Förutom den kvalitativa musikförkovringen imorse har jag mest lyssnat på freakade jullåtar (se även förra inlägget). min favvo hittills är Destiny's Child:s r'n'b- jullåt.

*Jag har fyra rena trosor som ska räcka till sju dagar till i Göteborg. jäkla hardcore jag lever.

Inga kommentarer: