lördag 8 december 2007

Sound Of Music

6 saker som underhåller mig rätt mycket:

*Att tv:n har konkurrerat ut facebook och blivit min nya vän.

*Min genuina glädje när jag blev distraherad i plugget av Extreme Home Makeover. jag och Baltazar fällde flera lyckotårar när de feta whitetrash-amerikanarna med alla dödliga sjukdomar i världen fick ett nytt hus.

*Mitt vidare intresse när Lyxfällan började, och min och Baltazars skadeglädje över hur två korkade lantis-svenskar med en ful hund fick skäll av finansfolk och fick flyttas till ett mindre hus.

*Min totala eufori när Sound Of Music slogs på och hur jag kände för att dansa runt Olofshöjd med en blå scarf.

*Mitt enkvälls-nickname "Bråcket", samt skämten som följde på det. framförallt "Jennie from the Bråck".

*Min nya last: julmust. I must have must!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Länge leve Sound of Music! Blev dock nedröstad i TV rummet så fick inte se familjen von Trapp och det lyckliga slutet där de vandrar i bergen....:(

Lembit sa...

men gud, det är ju verkligen en underbar scen! jag vill också vara ett tyskt barn som heter Gretl och sjunga om my favourite things hela dagarna.

Anonym sa...

Vänta bara tills påskmusten kommer. In the meantime kan du blanda öl och must, fett gott. Elelr blanda Cocacola med must fett fett gott. Och sen blanda påskmust och julmust fett fett fett gott. Serve iscold YEEEEEEEES