torsdag 13 september 2007

Rain

6 saker som alltjämt är Big No No:s:

*Tv3 sände första kvarten av fel avsnitt av Top Model här i veckan. Presschefens ursäkt var att det "förmodligen var ett mänskligt fel". Hela Tv3 är ett mänskligt fel.

*Göteborgsregnrusket som blåser underifrån.

*Min ena utbytesstudent i köket sprängde två ägg på spisen i förgår. Förvisso ofrivilligt, men så länge köket badar i mökarom är förlåtelse out of question.

*Genomgångar på Centralbiblioteket av hur man söker litteratur på nätet. seriöst, hur lång tid kan det ta att säga "skriv in bokens namn här och tryck på sök?" (svar: 2 timmar).

*Icke-existerande kurslitteratur. Man blir jävlit ilsk.

*Att det fortfarande inte går att göra goda matlådor på tre gula lökar, morötter, havregryn och kanel.

4 kommentarer:

Frida sa...

Alltså den här missen med Top Model! Jag är fortfarande helt till mig i trasorna av upprördhet. så klantigt så man blir mörkrädd.

hur är lääääget annars i götet? börjat genusa? hur känns ämnet?
kram ha det bra!

ps. kommer till göteborg nästa helg. fest? ds

Anonym sa...

Asso den jävla ironisering över huruvida man gillar Top Model eller ej. Jag blir helt förvirrad och ska jag vara ärlig så fattar jag nada.
GILLAR NI TOP MODEL ELLER INTE??

Lembit sa...

underbart! hänvisar till k-slut för vidare utveckling av frågan. är ironin död???? och har aftonbladets ronnie-reporter ingen humor? och vem tog den i så fall?

Anonym sa...

oh no. don't get all psychological on me please! ....genom att svara med frågor osv

(: