onsdag 16 februari 2011

Högt Över Havet

Jag och A ligger i sängen innan vi ska sova. Jag drar givetvis igång ett samtal om känslor etc. Merparten är som vanligt en monolog. Just den här gången fick jag dock en eh, ovanlig respons.

Jag: *babblar på om allt möjligt och djupanalyserar fan och hans moster* "... vem är du? vem är jag? känner jag då liksom... VARFÖR SKRATTAR DU NU???
A: *småfnissar* För det lät som en sketch i Mia och Klara.
Jag: DET VAR DET INTE!
A: I så fall är det JÄVLIGT skrämmande. Det är du och Arja Saijonmaa liksom!

Kära läsare. Detta är alltså mitt liv. Puss

4 kommentarer:

myris sa...

gillar A!


p.s. du vet att jag är på din sida... oftast.

Anonym sa...

haha vilken king han är, den där A.







....men jag tycker i smyg att han är lite irriterande. fast på ett skönt sät.

Lembis sa...

A hälsar till fancluben!:D

flodisen sa...

hahaha jag kan se din min syrran när a fnissar. ah ni är så mega, fröälskaren (vet inte om jag är helt okej med det där) och tantisen.

btw, Älskar att väldigt många på dragfesten vid buffeebordet pratade i mia o klara tonen "jag tänker att om vi jobbar lite så här..." när vi skulle teamworka med salladsbestick.