tisdag 23 februari 2010

Perfect (Exceeder)

Okej, stoppa pressarna. Jag har hittat ett nytt fantastiskt motto, jämte "Värme på min bak!" och "En elefant glömmer aldrig!".

Det är: "Man föds inte negativ, man blir det."

Älskart!



Update: Jag vet att jag försökte go all happy med att jag hittat ett nytt motto (vars punchline i och för sig handlade om huruvida min negativitet var medfödd), men måste bara säga att jag känner hur hjärncellerna typ börjar värka när jag läser en av Reinfeldts kommentarer på "väderläget" (vilket kollektivtrafiken försökt maska med att kalla för "snöoväder". Man kan säga att det finns inga dåliga (snöo)väder, bara dåliga tåg och kollektivtrafiksavtal.) Han: "Vi måste ställa oss frågan om vi har gjort något fel."

Ba jaha? Ser framför mig hur Freddan vispar ihop en powerpoint, kallar ihop sina kollegor på Rosenbad, släcker ner i rummet och låter overheadapparaten sprida sitt vita ljus i den begynnande flinten, allt medan han med tydlig stämma skanderar: "Väderläget. Vi måste våga prata om väderläget." Not very likely so.com.

2 kommentarer:

Anonym sa...

STOPPA PRESSARNA! nu finns det smarriga album på fejan, det vill jag lova. omg you're gonna die.
/killroy

Lembit sa...

*dog*