onsdag 23 december 2009

Mer Jul

Ärligt talat, Boney M:s version av Mary's Boychild är rätt underskattad. Just sayin'. Och det här med att folk lyssnar på "alternativa" jullåtar. Kom loss. Sånt sysslar jag ej med. Absolute Christmas for life!

Trodde det skulle vara asmycket kaos i barndomshemmet såhär dan före dopparedan, men så kommer man hit efter timtal på kollektivtrafiken och ba "hallå eller?". Då är det helt nersläckt och ingen här, finns bara lite färdigskurna ingredienser till sillsalladen som ligger på matbordet. Men jag klagar inte! Jag och lille sillen lyssnar på musik och äter upp all ost ur kylen så länge.

Igår var jag i Uppis för första gången. Och så har jag en ring på fingret!

God Jul hörni!

3 kommentarer:

K sa...

Jag fick med en ring på fingret i dagarna. Alltså jag köpte den i en automat för fem spänn på hemköp. Alltså den var rätt liten så jag fick bara på den på lillfingret, samt den är ganska ful men vad fan! Vem bryr sig.
God fortsättning puss

antonia sa...

ring på fingret? förklara dig? bör man bli orolig? :)

Ma'm sa...

Var det nån som sa ooost!?!?!

nååååå, vilken disney-film?

//den 2a världshärskaren