söndag 8 mars 2009

A Whiter Shade Of Pale

Okej, KRIS!!! Biggest identifikationskris ever coming up här, vänner. Igår på partajet var det nån som sa att jag var lik Jill Johnsson. Ja, ni hörde rätt! Jill Johnson. Seriöst?! När jag dessutom ifrågasatte förslaget ljudligt så fortsatte personen ifråga att mena att "våra ansiktsdrag var lika och så...". Det har självklart gjort att jag inte kunnat göra en endaste vettig sak på hela dan. Men nu ska jag göra upp med uttalandet. Vi ska ha en liten jämförelse här på bloggen. Här ser ni först en bild på Jill:



Och här är en på mig när jag t.o.m. har brunt hår:



Slutsats: Inte det MINSTA likt!!!

Bra, då hade vi det avklarat. När vi ändå är i farten kan vi ju lika gärna reda ut om den senaste månadens uttalanden om att jag är lik Kitty stämmer.

Så här ser hon ut:



Och efter inte jättemycket letande i bildmappen hittar man faktiskt en del såna här pics på mig:



Slutsats: Vi är inte lika, men har tydligen lite påminnande minspel. Så, nu kan vi alla gå tillbaks till det normala.

Update: Har fått lite kommentarer om att jag inte är lik mig själv på kortet som jämfördes med Jill. Må så vara, jag ser ut som en gnagare av något slag. Och det kanske jag inte gör annars? (svara inte förresten). Hursom, jag anser fortfarande att bildanalysen är komplett. Ni som misstycker, speak now eller hold your breath forever.

Inga kommentarer: