lördag 21 februari 2009

Uh Oh! We're In Trouble

Ja hej, tant Lembit här. Nu ska här klagas!

Topp tre störigaste människorna igår kväll:

3. Bruden på ölhaket som hade en asfin färgglittrig tröja, men när man berömde henne för det visade sig sakna all form av personlighet. Vad är grejen med sånt egentligen? Jag menar, ska man ha en fin tröja får man fan vara rolig och/eller trevlig! Det är väl ändå inte för mycket begärt?

2. Snubben på dansplejset som hade en tunn vit tröja *white guy goes lationo* och hatt och som hade utsett sig själv till dansgolvets Justin Timberlake. Sen har han mage att bli irriterad när man försöker sno hatten. Come on liksom.

1. En annan snubbe som försökte dansa. Det var bara det att han hade sin övertröja lite casual hängande över axlarna. Jag repeterar hängandes över axlarna. Som gjort för att man ska dra den över hans huvud. Så då behöver han inte se så sur ut när jag gör det.

Slutsats: Folk behöver shapas upp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Topp 4 var det väl ändå?

4.Brud på ölhak
3.Danssnubben
2.Hängandetröjansnubben
1.Du som antastar de tre över

Aunt Edna sa...

Hahaaaaa! är miss ute och antastar folk! skojigt! ta med mig nästa gång!

Anonym sa...

hallå, jag är den bästa personen ever att möta på ett ölhak/en nattklubb/en mörk gränd! eller...