tisdag 24 februari 2009

Circle Of Life

Okej, känner mig verkligen som en lantis nu men det här med att Vickan och Daniels förlovning är förstasidestoff idag. Det är ju hur ointressant som helst. Men ändå väldigt påträngande och gotta-see:igt när man slår på tv:n och alla kanaler sänder nån himla direktsänd intervju med dem båda.

Så nu har ett behov uppstått i mig, typ "jag måste få reda på vad för slags bajsnödiga grejor daniel egentligen säger". Kan nån orka lyssna och sen meddela mig? Jag vill kunna skratta rått åt hela lantissveriges fascination över det här sedan nämligen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

KÖP SVENSK DAM FÖR SJUTTON! FYI: Det som sas i förlovningssoffan var sååå rörande. Listen to this: "Man kan inte tacka nej till kärleken när den är så stark!" (Daniel). "Med Daniel vid min sida så känner jag mig trygg." Böl Böl. Åh *kolar av på fläcken* alt. *snör på mig korsetten och återvänder till 1700-talet*. Bara att välja. Men jag tycker det förstnämnda. Välj rätt! (dvs Svensk Damtidning). Haha, hoppas du får en fin dag!

Anonym sa...

asså, now we're talking! det e ju sånt här som kallas bra journalistik (din research till min eminenta blogg och kommentar, reds anm). tack för övrigt för en uppdatering på vad ockelbosonen (!!!) sa egentligen. känner mig verkligen totally överväldigad av alla ovannämnda känslor, misstänker att jag nog kommer köra på en kombo. dvs. böla, sno på mig korsetten, och gå och köpa Svensk Damtidning. känns helt rätt! hoppas du med hade en bra dag!