fredag 13 februari 2009

Nothing In This World

Det här mina vänner, är mitt sista uns av stolthet och självbevareösedrift som raseras. Rakt inför era dömande ögon. Här har ni den så beryktade och skandalomsusade Saint Tropez-dressen. Inte live, men nog så väl uncut. Många kommer nog med rätta fråga sig varför i hela fridens namn jag drapperat mig i nåt liknande. Eller varför jag inte deletat alla bevis på att jag faktiskt har gjort det en gång i tiden. Det kan man verkligen undra. Men kände liksom att jag ville dela med mig av vad vi kanske kan skylla på en blandning av mitt kulturella arv och högst uppenbarligen skadade hjärnbark. Och så har ni ju nåt att asgarva åt i helgen liksom. Be gentle.

6 kommentarer:

Anonym sa...

BREE ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!

Anonym sa...

Gött. Jag behövde en ny wallpaper till laptopen.

Gergette sa...

FoXXy! Jag vill ha!

Anonym sa...

hahaha, marina hintade att du hade lagt upp en bild av denna fantastiska utstyrsel, jag VAR TVUNGEN att kolla!!

egentligen ser den ju nästan helt okej ut, med tanke på att du har hela kitet på dig och är brun o allt. det riktigt fantastiska är ju kombinationen av tightsen och valfri stickad tröja mitt i en snöglafsig samskola i februari...

Anonym sa...

"vafri stickad tröja" var inte sällan den där med pälspuffar på kragen och ärmarna *smakfullt*

Anonym sa...

you can lie, but pleeeaaaase du älskar den och vill ha den på dig lite i smyg. även februaridagar i samskolan. med stickade tröjan med puff på.