fredag 19 december 2008

Mouthwash

Hej alla glada (hata folk som säger/skriver så PÅ RIKTIGT. En jobbig grej är att när jag mejlar typ min dansgrupp kan jag verkligen känna krav på att jag ska vara sådär trevlig och go. Inte för att jag NÅNSIN skulle skriva hej alla glada PÅ RIKTIGT men ändå).

Responsen för idéen om en sjukdomsblogg var så positiv att jag bestämt mig för att köra lite på den grejen. I och med att jag trots allt är en fertil och förhållandevis kry (obs inte mentalt obs) kvinna i mina bästa år kommer jag dock inte kunna göra det på heltid. Det får helt enkelt bli en semisjukdomsblogg, med förhoppning om att det ska kunna bli en helhjärtad sådan när jag blivit lite äldre och skruttigare. Tills vidare får väl Baltazar fortsätta blogga ibland liksom.

Jag har just skrivit en lista över alla rafflande grejer jag ska göra idag. Eller såhär; det var så jävla trista saker (typ: "handtvätta t-shirt", "skriv viktiga saker på dattan", "fixa den jäkla bh:n -VAD ÄR PRBLEMET?!" etc.) så jag la till i slutet: Gå ut och bli FÖLLER woho!

Sen önskade jag mig Mia och Klara-dvd:n i julklapp. Serri, om jag får den ska jag knarka den hela julhelgen *vill prata som Gulletussan "HEJJE!"*

3 kommentarer:

elsa sa...

hello babe! om du inte fortsätter vara glad och käck när du mailar till dansgruppen så dödar vi dig! puss honey
(fast vi kommer inte göra det alltså. men jag gillar att du är så käck)

Anonym sa...

åh jag har precis kollat fina utlandsbilder på din blögg!
asså jag är ju uppriktigt glad och go med dansgruppen, jag är ju för bövelen kär i den. (och kärleken är inte platonisk, se vår diskussion om att vi är beredda att prostituera oss för den). det är de här hälsningsfraserna som kan få mig att balla ur:)

Anonym sa...

så jevla skön grej att du skriver detta inlägget full! mer sånt!