måndag 3 november 2008

Harder Better Faster Stronger

Nä nu ska jag sluta wina, hörni. Myndig eller inte, jag är ju en rätt skön filur egentligen. Ehe.

Vill bara rapportera att min lindyhopkarriär går alldeles lysande. Verkligen. Idag har det uttryckts genom att dansledartjejen daskade till mig två gånger på armen för att jag inte skulle dansa in min stackars danspartner i väggen. Sedan, när jag fick chansen att ta en svängom med henne själv, utropade hon: jag kommer inte bita dig! Nä, visste jag väl. Kanske. Kort sagt: mer lindyhop åt folket!

3 kommentarer:

Anonym sa...

fy fan. hade någon sagt 'jag kommer inte bita dig' till mig vet jag fan inte vad jag gjort. snacka om omyndigförklarande! (nu när vi ändå är inne på den diskussionen)

Anonym sa...

fy fan, hade hon sagt det till mig skulle jag legat me na.

Anonym sa...

allt är möjligt, helt enkelt:D