onsdag 25 juni 2008

Flashlights

Asså excuse me världen, men min status har just skjutit rejält i höjden. Ni kanske tror att jag är er ocoola vän som har utväxt frisyr (och färgning), förrförra årets höstgarderob som basplagg och ett jobb som går ut på att torka pensionärer i arslet hela dagarna. Okej, I am. MEN.

Jag är även en person som numera har en personlig tränare. En PT alltså. Jepp. PT kan vara världens bästa förkortning. Därför använder jag det gärna i varannan mening. I synnerhet på t-banan i mobilen så att alla i vagnen "råkar" höra vad min PT sa igår. Nu hann han i och för sig inte får ur sig så mycket under den halvtimman vi sågs och jag fick skriva i massa papper och berätta den långa Historien Om Mitt Diskbråck. Men ändå, som min PT sa igår: Vi kör på nu.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Meh, en PT. Vad skall du med en sån till? PTs är ganska så meningslösa.

Anonym sa...

okej, det kan jag hålla med om. min mamma tycker dessutom att han är snygg, vilket jag har en annan åsikt om. men icke desto mindre har jag en kropp som behöver rehabiliteras big time. jag är invalid nu, typ.

Anonym sa...

Varför då? Är det HIVn som spökar? Eller har du studerat vissa böcker och testat lite för mycket?

Anonym sa...

svar ja!

Anonym sa...

3 frågor och ett svar, betyder det att alla svar är jakande?

Förövrigt tycker jag att Lembit inte skall vara så fin i kanten och svara i telefon när jag har tråkigt på jobbet -:

Anonym sa...

men kära nån, här har man inte blivit informerad om några missade samtal, Ring igen vettja!

Anonym sa...

keep on with the spiders /din pt