söndag 22 juni 2008

Do You Wanna Dance

Inatt drömde jag om att en barnelefant och en vuxen elefant stannade och pratade med varandra. Först hajade jag inte vad de sa, men sedan hörde jag att den vuxna elefanten omnämnde mig som "salamandern". Jag vaknade alltså med tanken: "Intressant att vuxna elefanter kallar människor för salamandrar."

Moving on.

Annars är "det mest bara strömming" (vackert uttryck lånat från Forsbys Finest). En tuff grej är ju att jag har blivit med dansförening och strax kajkar tillbaks till västkusten för att spela in en pr-film med dansgruppen. Det här kan jag självklart inte ta som normalt folk, åh nej. Förutom i att jag tvingat hela familjen att engagera sig i projektet, går jag allmänt och känner mig som krulltotten i Flashdance eller Baby i Dirty Dancing typ hela tiden. Så jävla hett.

I carried water melons! *kan hela filmen utantill and I'm proud of it*

1 kommentar:

Anonym sa...

noone puts baby in a corner!
/marina aka patrick swayze lover no 1