torsdag 8 maj 2008

Swing It, Magistern!

Note to self: sluta skriva långrandiga inlägg som inte ens du själv orkar läsa.

Så: En grej jag gillar med min handledare är att hon fattar exakt vilken störig-inte-ens-pretto-utan-typ-mer-redigt-lost-in-space-nivå jag är på i mitt b-uppsatsskrivande. Liksom; "Jag förstår att tankarna far iväg, och plötsligt tycker man att allt hänger ihop med allt, och istället för att skriva b-uppsats märker man att man håller på att beskriva hela världen. Därför: Avgränsa, avgränsa, avgränsa!"

Note to self 2: världen kanske skiter blankt i din b-uppsats. jaja. kanske ska låta Baltazar eller Scarlett blogga ett tag åt mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

neeeeej då. jag vet en mycket ung slyngel vars liv hänger på att han får just din buppsats i studentpresent. så, get it ovet with. /kaninisen
p.s. vet du att min nya pod heter "kaninisens ipod?"

Anonym sa...

Vet du att jag måste gå och kissa nu.

Anonym sa...

och på studentpresenten ska det stå: till en mycket liten och förhoppnignsvis full ung aktiesparare, this is da shit man.