torsdag 2 augusti 2007

Things Can Only Get Better

ah. jag älskar det här. plats på internet som jag kan vältra mig i, ahhhhh. fast typ två läser, ahhhhh. fast alla egentligen gillar Baltazar mer, ahhhhh. fast jag fortsätter ändå, ahhhhh. för jag är än mer EVIL än det där sjölejonet, AHHHHH.

såja. back to business och de viktiga sakerna jag hade att säga. ordnade i sedvanlig punktform.

6 saker som förmodligen/fetmycket är tabu att säga:

*Danska är ett mjukvackert språk som man faktiskt tänder lite på.

*Glenn Hysén? Är det duden som leder Allsång på Skansen?

*Att man varken vill döpa en ö, gata, rondell eller krukväxt efter Ingmar Bergman.

*Att prata om lusmedel på tuben och detaljerat ange hur man smetar in håret med en gegga som dödar lössen och deras ägg som man sedan kammar ut. och man gjorde det igår.

* Solsken är överskattad och leder bara till att man känner sig samt ser ut som en svettig klimakteriekossa.

*Att efter lusmonologen börja headbanga järnet genom hela t-banevagnen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag beundrar verkligen ditt mod att fälla en sådan kommentar. Tur för dig att du var ironisk och inte menade allvar.
Du förstår avundsjuka, dryga 08or som kommer ner till väldens trevligaste Götet och försöker skämta aprillo och inte vet vem Glenn är osv, är helt enkelt inte välkomna. Kommer dom ändå skjuter vi dom i knäna innan dom satt sin fot på stationen och binder fast dom i ett långt rep bakom nästa regionaltåg tillbaks till Stockholm.
Men för att vi vet att du trots allt vet bättre än ditt "skämtsamma" uttalande, så kommer du undan med hjärtat i halsgropen denna gången.

Alla heter Glenn i Göteborg.

Lembit sa...

ja, jag är väldigt modig. det brukar folk säga om mig. det bör dock understyrckas i sammanhanget (eller i KONTEXTEN kära akademikerkamrater) att jag faktiskt aldrig skrev att jag uttryckligen sagt de där sakerna. det kanske jag gjorde, eller inte. det är det som är mystiken runt mig. och det är därför jag har några vänner kvar, fast att alla vet att jag är en jävligt dryg 08:a.

alla står på höger sida i rulltrappan i Stockholm.