torsdag 30 augusti 2007

Stuck In The Middle

6 saker som roar mig milt såhär mitt i veckan:

*Barnet som bor en våning under mig försökte strimla sin vårdnadshavare tidigare idag när de gick upp för trappan. eller det är min kvalificerade gissning av ljuden att döma.

*Min skrivarkursföreståndare är hög som ett hus. och då menar jag på båda sätten.

*Barnet som bor en våning under gick segrande ur striden med sin vårdnadshavare, vilket borde leda till att barnet snart kapitulerar och självmant lämnar över sig själv till SGS och blir inhyst på något fosterhem. eller i någon tvättstuga på Olofshöjd.

*Undertecknad verkar tro att det bästa motgiftet mot en icke-existerande ekonomi är att förtära öl 3 gånger i veckan.

*Undertecknad har uträttat 5 punkter på sin 18-punkts Att-Göra-Lista. på en vecka (varav punkt 3 "Styr upp ekonomin!!!!" kraftigt motverkas av föregående punkt).

*Folk läser den här bloggen samtidigt som de intar frukostflingor. jag är rörd. inte visste jag att jag gjorde världen lite aptitligare. och det måste jag självklart genast sluta med.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte om du ska bli rörd precis. Min flingor är fibriga, trista och torra. Så därför äter jag dom tillsammans med dina sötsliskiga blogginlägg för att skapa lite balans. HA!!

Lembit sa...

nej nu. söt!!!! av alla epitet i världen man kan anklaga mig för så är väl ändå söt i grövsta laget. jag hävdar bestämt att jag kan vara lite strävt mestrevlig, ibland. det är så långt jag kan sträcka mig.

Anonym sa...

söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt

Lembit sa...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!