tisdag 10 maj 2011

Teenage Crime

Sån himla tur att jag har en sån rar sambo asså. Vet ej hur nån annan skulle hantera mitt ibland rätt så märkliga humör (eller jo, det vet jag ju, inte så bra).

Dialog mellan oss på det lokala schweindyra ICA:t i helgen:

Jag: Skulle vi inte köpa saltgurka?
Rar sambo: Jo. *kollar in de olika bukarna*
Jag: *kollar skeptiskt in de olika burkarna*
Rar sambo: *tar en av burkarna med hela saltgurkor i* Här!
Jag: *kollar storögt på burken* Men de där ser ju ut som SMÅ ÄCKLIGA PENISAR! BLÄ! KAN VI INTE TA DEM HÄR ISTÄLLET?! *tar upp en burk med skivad saltgurka*
Rar sambo:...eh, jo. Blev du just arg på den där burken?
Jag: JA!!!! USCH!!!
Rar sambo:...*klappar lite på axeln och går lugnt vidare*

Men liksom palla äta mat som ser ut som förruttnade och missfärgade könsorgan! Hursom, tack för ni finns, alla som står ut med mig. Alla ni andra kan go fuck yourself.

/Bitterfitz

Inga kommentarer: