onsdag 25 maj 2011

Read My Mind

En del menar att jag sänder jag ut "tydliga signaler". Vissa menar att jag går att "läsa som en öppen bok". Otaliga äro dem som sagt att man "hur lätt som helst ser vad du tänker".* Däremot händer det ju inte varje gång man ska fixa en kaffe på Sleven. Typ som igår.

Jag gick liksom helt sonika in i butiken och beställde en kaffe. En liten. Kassatjejen ba en liten? Jag ba ja. Hon ba en liten kaffe i en STOR mugg kanske? Jag ba eh ja...det vore nog perfekt för mig, ehheeehe. Hon ba JAG SER DET. Jag ba !!!!! *impad över tjejens synskhet* Sedan skrattade vi lite åt alltihopa och så gick jag därifrån med värsta braiga känslan.

Älskar ändå att folk KÄNNER AV. Då gör det inget att jag tydligen är som en öppen bok.




* Otaliga är också de som aldrig fattat ett skit av vad jag tänkt, även om jag sagt det rakt upp in their faces flera gånger. Men det är en annan historia liksom.

Inga kommentarer: